امتیاز شما در Express entry
تاريخ : چهار شنبه 12 آبان 1395 | 15:43 | نویسنده : گروه افق

۱)    مرحله اول : بررسی صلاحیت متقاضی   

با درج اطلاعات اولیه ، تمایل خود، برای مهاجرت و اقامت دائم در کانادا را ابراز می کنید متقاضی برای اینکه ثبت نام خود را تکمیل نمایند و قابلیت تکمیل پرونده اکسپرس اینتری را داشته باشد باید حداقل شرایط لازم را کسب کند. این شرایط یعنی از ۱۰۰ امتیاز حداقل ۶۷ امتیاز را کسب نمایید.

 

 

محاسبه امتیاز شما (از ۱۰۰ امتیاز )

 

۲)    مرحله دوم : وررود به مرحله بانک اطلاعات مشاغل (Pool)

حال که حد نصاب لازم را آورده اید با ورود به مرحله پول در سیستم آنلاین اکسپرس اینتری اطلاعات تخصصی خود را به دقت بیشتر درج کرده، سپس شما با دیگر متقاضیان اقامت کانادا بر طبق یک سیستم امتیاز بندی رتبه بندی می شوید.این سیستم امتیاز بندی شامل ۱۲۰۰ امتیاز می باشد که فاکتورهای مختلفی را شامل می گردد.

 

 

محاسبه امتیاز شما (از ۱۲۰۰ امتیاز )

 

۳)    مرحله سوم : ثبت درخواست پس از دریافت دعوتنامه

اداره مهاجرت کانادا هر دوره که معمولا ۲ هفته زمان می برد تعدادی متقاضی را بر اساس امتیاز بندی آنها دعوت به اقدام برای گرفتن اقامت دائم می نماید.حداقل امتیاز قبولی در هر دوره متفاوت می باشد.
پس از دریافت دعوتنامه از دولت کانادا متقاضی ۶۰ روز مهلت دارد تا درخواست اقامت دائم خود را ثبت نماید.

 

۴)    مرحله چهارم : صدور ویزا

دولت کانادا پس از بررسی مدارک افراد در صورتی که تمامی مدارک کامل باشد ظرف مدت کمتر از ۶ ماه اقدام به صدور ویزا برای اقامت دائم برای شخص قبول شده می نماید.

در صورتی که افراد در هر دوره انتخابی امتیازشان به حداقل قبولی نرسد، پروفایل آنها تا پایان همان سال در سیستم باقی می ماند و در هر دوره دوباره امتیاز آنها بررسی شده و اگر به حداقل امتیاز قبولی آن دوره برسند برای آنها دعوتنامه صادر می گردد.



برچسب‌ها: محاسبه اکسپرس اینتری اکسپرس اینتری امتیاز شما در Express entry امتیازات اکسپرس اینتری امتیازات exprees entry